Jedzenie to dla mnie coś więcej niż zestaw kalorii konieczny do przyswojenia każdego dnia :). Uwielbiam jedzenie, odkrywanie nowych smaków i dzielenie się swoimi odkryciami na blogu.

Prowadzę Testujemy Jedzenie od roku i w tym czasie zajrzało do mnie już ponad 150,000 osób o podobnych zainteresowaniach, którzy ciekawe jedzenie stawiają bardzo wysoko w swojej życiowej hierarchii :).

W przerwach od testowania jedzenia zajmuję się marketingiem i sprzedażą. Uważam, że kampanie w blogosferze to jedno z najskuteczniejszych narzędzi jeśli stosuje się je odpowiednio, to jest na partnerskich zasadach na linii bloger-czytelnicy-marka. Jeśli chcesz podjąć współpracę z Testujemy Jedzenie, pamiętaj o kilku sprawach:

1) Czytelnicy są na pierwszym miejscu. Nie piszę laurek o markach na życzenie, które mogłyby wprowadzać w błąd.

2) Preferuję akcje fajne, kreatywne, ciekawe, dla mnie, czytelnika i marki.

3) Jestem człowiekiem. Napisz do mnie na Facebooku albo poprzez zakładkę kontakt, jestem pewien, że razem uda nam się stworzyć niepowtarzalną akcję dla Twojej marki 🙂

 

Marki, które już wiedzą dlaczego warto współpracować z blogiem TestujemyJedzenie.pl 🙂

Kinnie
food-drink_06_1_temp-1334584157-4f8c235d-620x348Razem z Kinnie zorganizowaliśmy małą akcję, która prezentowała ten niezwykły w smaku napój. Wcześniej nie miałem okazji próbować, teraz jestem stałym konsumentem :).

 

Pyszne.pl
pyszne-logo-top_1Razem z Pyszne.pl, jednym z największych graczy na rynku zamawiania jedzenia on-line, stworzyliśmy fajną akcję polegającą na testach jedzenia na dowóz. Przy okazji sprawdzałem jak szybko i wygodnie można korzystać z aplikacji Pyszne.pl.

 

Możliwe formy współpracy:

Konkurs

Patronat wydarzenia

Patronat cyklu wpisów

Banner

Niestandardowe formy reklamy