Jedzenie to dla mnie coś więcej niż zestaw kalorii konieczny do przyswojenia każdego dnia :). Uwielbiam jedzenie, odkrywanie nowych smaków i dzielenie się swoimi odkryciami na blogu.
Prowadzę Testujemy Jedzenie od roku i w tym czasie zajrzało do mnie już ponad 150,000 osób o podobnych zainteresowaniach, którzy ciekawe jedzenie stawiają bardzo wysoko w swojej życiowej hierarchii :).
W przerwach od testowania jedzenia zajmuję się marketingiem i sprzedażą. Uważam, że kampanie w blogosferze to jedno z najskuteczniejszych narzędzi jeśli stosuje się je odpowiednio, to jest na partnerskich zasadach na linii bloger-czytelnicy-marka. Jeśli chcesz podjąć współpracę z Testujemy Jedzenie, pamiętaj o kilku sprawach:
1) Czytelnicy są na pierwszym miejscu. Nie piszę laurek o markach na życzenie, które mogłyby wprowadzać w błąd.
2) Preferuję akcje fajne, kreatywne, ciekawe, dla mnie, czytelnika i marki.
3) Jestem człowiekiem. Napisz do mnie na Facebooku albo poprzez zakładkę kontakt, jestem pewien, że razem uda nam się stworzyć niepowtarzalną akcję dla Twojej marki 🙂
Marki, które już wiedzą dlaczego warto współpracować z blogiem TestujemyJedzenie.pl 🙂
Kinnie
Razem z Kinnie zorganizowaliśmy małą akcję, która prezentowała ten niezwykły w smaku napój. Wcześniej nie miałem okazji próbować, teraz jestem stałym konsumentem :).
Pyszne.pl
Razem z Pyszne.pl, jednym z największych graczy na rynku zamawiania jedzenia on-line, stworzyliśmy fajną akcję polegającą na testach jedzenia na dowóz. Przy okazji sprawdzałem jak szybko i wygodnie można korzystać z aplikacji Pyszne.pl.
Możliwe formy współpracy:
Konkurs
Patronat wydarzenia
Patronat cyklu wpisów
Banner
Niestandardowe formy reklamy